miercuri, 22 iunie 2011

Is it over ? like never ever :))


În afara faptului că ieri o fost solstiţiu vieţii şi că era cea mai lungă zi din an... probail o mai fost ceva interesant, mai direct spus prima tură de carne la măcelărie (elevi la competenţele orale-lb engleză).

Fiind mai special din '92 până azi :D eu n-am fost ieri, că nu mai era loc (nu dăm detalii că se supără adminu, prieteni ştiu de ce). Deci azi într-o faină zi de miercuri am fost şi eu la fel ca mulţi înaintea mea să particip la competenţa zilei. Nimic ciudat s-au ieşit din comun, poate doar faptul că n-am avut norocul să aştept o oră până să intru şi să dau de cei mai temuţi englezi din şcoală după intrare...competiţie ce mai :))

În fine după câteva minute de pauză îmi venise rându şi mi-am dat drumu la robinet... norocul meu a stat în faptul că nus singuru cu robinet, şi nici singuru care ştie cum se închide unu :p
Într-un final aş dori să menţionez că săptămâna viitoare majoritatea o să fim cam "feeling helpless", mă refer desigur la cei care au frecat menta şi n-au prea învăţat. Pentru restu aveţi grijă de voi...
... cause it's a crazy world out there :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu